Els alumnes de 1r i 2n del Cicle Superior de PDO han realitzat un projecte de “Stand Pop-up” per a l’escola, que parteix de la necessitat real del centre d’Alcoi de concebre espais culturals/publicitaris diferents. Pretén ser un autèntic referent d’escola avançada
Es van establir 6 grups integrats per alumnes de tots dos cursos. Ací tenim les seues propostes.
És una finestra oberta al món de l'art i el disseny que mostra d'una manera pròxima i directa la filosofia d'una escola d'art i disseny actual, moderna i amb un gran equip humà. Va dirigit a un públic molt ampli, especialment a estudiants amb inquietuds artístiques.
Cristina Galiana · Joana Arévalo · Joaquina Calpena · Paloma Bonastre · Sergi Vilaplana
Artway fa referència a la metàfora que volem transmetre sobre la idea de l'inici de la nostra etapa a l'escola fins al final d'aquesta.
El nostre projecte es basa en una arquitectura efímera on es troben disposades una entrada i una eixida, amb les quals volem fer al·lusió al concepte d'un túnel, on entrem sense tindre les eines i el coneixement amb les quals eixirem en acabar la nostra formació.
Irene Pérez · Susan García · Susana Grau · Tania Guillén
Disseny innovador per a un pavelló temporal que expressa una identitat FORTA i CREATIVA.
Estructura interactiva, funcional, estètica i tecnològica. Dissenyada per a promocionar un espai de creació que ofereix un complet programa d'activitats artístiques de caràcter permanent.
Disciplina projectual, involucrada en el procés de generar experiències tant en l'espai interior, com en l'exterior.
Disseny, creativitat, formes textures, composició, dibuix i expressió.
Cicles formatius, on els alumnes de desenvolupen com a professionals en un àmbit específic i estudis superiors amb l'objectiu de desenvolupar una capacitat creativa de direcció per a crear la seua pròpia empresa.
Analitzar, avaluar, organitzar, dirigir, coordinar i ensenyar.
Javier Rodríguez · Mireia Ferrer · Nuria Pastor · Sonia Moltó
PLEC plasma la unió entre el paper i la digitalització. Per fora una figura d'origami, per dins la possibilitat de viure una experiència sensorial 3D que permet tele transportar-se a les aules de l'escola. Aquesta figura de plecs es converteix en un espectacle de llums creatiu amb un projector mapping 3D simulant la infinitat de possibilitats en les quals un full de paper pot arribar a convertir-se, representant així el procés creatiu dels estudiants de l'escola. Ha sigut creat amb la intenció de reduir al mínim l'ús de materials nocius per al medi ambient, utilitzant com a matèria principal el cartó.
Aaron Fuentes · Ángela Sánchez · Blanca Malonda · Irene Barrachina · Sarah Méndez
Desam Sebastián · María del Carmen Martínez · Marina Morales · Thaylor Muñoz · Yaiza Planes
En representació a l'escola de disseny hem creat aquesta popup store de tres mòduls completament versàtils i funcionals. El primer bloc ,el més gran, està acabat en fusta i es queda fix ja que dota de mobiliari pivotant integrat transformant-ho completament i fent-ho d'allò més interactiu , el segon bloc és mòbil i s'ha dissenyat per a projectar treballs audiovisuals, "performances" més sensorials i fins i tot poder ser intervingut íntegrament com si d'un llenç en blanc es tractara. L'últim mòdul a més de ser mòbil té una gran capacitat de magatzematge per a mobiliari i elements expositors, el seu acabat d'espill per fora i pissarra per dins ens convida a interactuar de diferents formes.
Aquesta creació ,una vegada que es despleguen els mòduls, aconsegueix representar cada modalitat de l'escola quedant evident la infinitat de possibilitats.
Una vegada tancat representa la solidesa de l'escola i la unió de les diferents modalitats.
Iris Limorti · Merche Montava · Nerea Giner · Óscar Santos
Chroma és el resultat del procés creatiu dels alumnes extret en un espai de llum i color, on es tracta l'emplaçament com un llenç en blanc on les idees naixen i es desenvolupen.
Així s'aconsegueix fer partícip a tothom que visita l'espai del procés pel qual les idees es converteixen en realitat, tenint com a base, el color.