Menu
 
Aaron Moncho seleccionat en el concurs REHOGAR
7 de novembre de 2014

Aaron Moncho Martí, alumne de l’EASDALCOI, ha desenvolupat en l’assignatura Designer Maker un projecte sobre il·luminació, titulat SOL, que ha estat seleccionat en el concurs REHOGAR i es pot veure en l’exposició que es trobarà al Jardí Botànic de València a partir del dia 23 d’octubre.

Davant l’usar, el llençar, la seriació, l’estandardització, la producció descontrolada, l’impacte mediambiental i la globalització, neix com a resposta necessitat de canvi el moviment Maker.

La nova figura del Designer Maker està provocant, un canvi significatiu en la relació amb el disseny.

Fins ara la figura del dissenyador havia desenvolupat un llenguatge propi per a la indústria, en la majoria dels casos el llenguatge era asèptic, universal i en el millor dels casos confluïa a un torrent de micro tendències que es forjava l’esdevenir de les modes de mercat.

Moda
Departament de Moda. Viatge d’estudis al País Basc
Fotografia
LIMINAL, exposició col·lectiva de 2n CFGS Fotografia
Il·lustració
Aitex ens presenta el “Cuaderno de Tendencias del Hábitat 22/23”
Escola
Tallers de preparació: proves d’accés 23/24
Igualtat
“Las Sinsombrero”, taller plàstic i poètic