Menu
 
Juan Martínez guanya el concurs de renovació de l’identitat visual d’‘Alcoy Ensanche’
21 de maig de 2019

L’Associació d’Empresaris del Comerç i Afins ‘Alcoy Ensanche’ va plantejar als alumnes de 2n de Disseny Gràfic, a través de l’assignatura de Tipografia Creativa, que realitzaren un procés d’ideació i creació d’una nova marca que representara a l’entitat, amb un premi de 600 euros per a la proposta guanyadora.

Amb aquesta finalitat, la presidenta Maria José Francés i altres membres de l’organisme van explicar de primera mà als alumnes quins valors volien transmetre: dinamisme, força, singularitat, diversitat i la convivència d’establiments de grans marques nacionals amb altres locals.

D’entre tots els projectes presentats, el jurat composat per Rafa Calbo (responsable de l’assignatura), Maria José Francés i altres membres de l’associació, decidiren que el treball de Juan Martínez era el que més s’apropava a tot allò que volien comunicar. Aixi i tot, donada l’alta qualitat de totes les propostes, van decidir atorgar dos mencions honorífiques a Cristina Navalón i Clara García.

L’entrega de premis es va celebrar el passat divendres 17 de maig al saló d’actes Josep Albert Mestre de l’EASDAlcoi amb la presència de la regidora de comerç de l’Ajuntament d’Alcoi, Vanessa Moltó.

 

Fotografia
Els alumnes de Foto s’endinsen en l’oferta cultural fotogràfica de València
Interiorisme
Nelly Carrió guanya el Premi de Disseny atorgat a l’EASDAlcoi per part del CDICV
Gràfic
Omar Giménez, alumne de Gràfic, és l’autor del cartell de la CXXXV Cavalcada dels Reis d’Orient
Producte
Producte enceta un projecte col·laboratiu de disseny amb ACTIU
Escola
L’artista visual Rosana Antolí realitzarà una conferència sobre la connexió entre el disseny i el videoart