Menu
 
ANIMAC. MOSTRA INTERNACIONAL DE CINEMA D’ANIMACIÓ
15 de març de 2022

L’alumnat del Cicle i el Grau d’Animació i del Cicle d’Il·lustració ha assistit a ANIMAC, Mostra Internacional de Cinema d’Animació de Lleida.

Durant la visita, professorat i alumnat han conegut professionals de l’animació i les seues darreres obres. Alberto Vázquez, autor de Psiconautas i Los niños olvidados, va explicar el procés de creació d’Unicorns Wars, pel·lícula que arribarà molt prompte a les pantalles.

A més, assistiren a la conferència de Rafillo, creador de la websèrie La Conchi. Escoltaren Emma De Swaef i Marc James Roels, parella de moda en la tècnica d’animació stop motion, que explicaren el procés de creació de la sèrie The House per a Netflix.

Una experiència on han aprés amb la masterclass i la retrospectiva de l’autor George Schwizgebel i les seues animacions amb loops, una mescla d’animació i matemàtica. Va ser un plaer poder veure la selecció de curts metratges que va preparar el festival.

Moda
Departament de Moda. Visita extraescolar al País Basc
Fotografia
LIMINAL, exposició col·lectiva de 2n CFGS Fotografia
Il·lustració
Aitex ens presenta el “Cuaderno de Tendencias del Hábitat 22/23”
Escola
Tallers de preparació: proves d’accés 23/24
Igualtat
“Las Sinsombrero”, taller plàstic i poètic