AIXÍ VA SER LA JORNADA SOBRE NEUROMARKETING APLICAT AL DISSENY

El dia 14 de desembre els alumnes de Màrqueting i Comunicació dels Estudis Superiors de l’EASD Alcoi van assistir a la jornada “Neuromarketing aplicat al Disseny”, a càrrec de David Juárez, Doctor i Professor Titular de la Universitat Politècnica de València, especialista en Màrqueting i Comunicació i investigador en Neuromarketing.

Durant la xarrada, el ponent va fer un repàs de les múltiples aplicacions que el neuromarketing i la neurociència tenen. Durant la ponència i taller pràctic es va parlar de conceptes importants des del punt de vista del disseny, com la disciplina de User Experience (UX) i optimització del disseny basat en dades, gràcies a les anàlisis biomètriques (eyetracking, ressonància magnètica o biofeedback) i el *neurodesign.

Els alumnes van poder revisar en directe com pot afectar el disseny als nivells d’emoció, atenció i memòria per a entendre com el cervell del consumidor respon a la presentació del producte i com pot ajudar a crear millors experiències. Ja es parla de neurodesign, la nova frontera a conquistar en la indústria.

Scroll to Top