Menu
 
La interdisciplinarietat en el disseny contada per Xavi Sempere
4 de maig de 2017

Aquest dimecres, Xavi Sempere, CEO de Trumbo va fer una radiografia de la seua trajectòria a tots els assistents a la seua conferència en la qual va destacar també la interdisciplinarietat que es dóna en el món del disseny.

Després va fer un repàs cas a cas d’alguns dels treballs que han realitzat en l’agència com la creació d’una nova estratègia de marca i rebranding per a DELPOZO, una firma d’alta costura; la nova marca i posicionament avantguardista d’U d’Adolfo Domínguez o el branding per a Inés Figaredo, una marca de bosses de mà que es dirigeix a un públic molt elitista.

Finalment Sempere va donar diversos consells per als futurs professionals i va mostrar un cas pràctic.

Moda
NOVES EXPOSICIONS A L’EASDALCOI
Moda
PLISAT: APLICACIÓ CREATIVA
Biblioteca
NOVES ADQUISICIONS A LA BIBLIOTECA DE L’EASDALCOI
Interiorisme
PROJECTES FINALS DEL CICLE SUPERIOR DE PDO
Moda
NOVES EXPOSICIONS AL CENTRE COMERCIAL ALZAMORA