Menu
 
La interdisciplinarietat en el disseny contada per Xavi Sempere
4 de maig de 2017

Aquest dimecres, Xavi Sempere, CEO de Trumbo va fer una radiografia de la seua trajectòria a tots els assistents a la seua conferència en la qual va destacar també la interdisciplinarietat que es dóna en el món del disseny.

Després va fer un repàs cas a cas d’alguns dels treballs que han realitzat en l’agència com la creació d’una nova estratègia de marca i rebranding per a DELPOZO, una firma d’alta costura; la nova marca i posicionament avantguardista d’U d’Adolfo Domínguez o el branding per a Inés Figaredo, una marca de bosses de mà que es dirigeix a un públic molt elitista.

Finalment Sempere va donar diversos consells per als futurs professionals i va mostrar un cas pràctic.

Share on FacebookTweet about this on Twitter
Gràfic
Ivan Castro ens presentarà el seu llibre “El ABC del lettering”

24 de novembre a les 11h

Escola
El Premi Ovidi de disseny de nou recau en l’EASDAlcoi
Gràfic
Un Vainesman molt proper motiva al nostre alumnat
Interiorisme
Una exalumna de disseny d’interiors és guardonada en els premis CDICV 2017
Escola
T’ajudem a superar les proves d’accés