Menu
 
La interdisciplinarietat en el disseny contada per Xavi Sempere
4 de maig de 2017

Aquest dimecres, Xavi Sempere, CEO de Trumbo va fer una radiografia de la seua trajectòria a tots els assistents a la seua conferència en la qual va destacar també la interdisciplinarietat que es dóna en el món del disseny.

Després va fer un repàs cas a cas d’alguns dels treballs que han realitzat en l’agència com la creació d’una nova estratègia de marca i rebranding per a DELPOZO, una firma d’alta costura; la nova marca i posicionament avantguardista d’U d’Adolfo Domínguez o el branding per a Inés Figaredo, una marca de bosses de mà que es dirigeix a un públic molt elitista.

Finalment Sempere va donar diversos consells per als futurs professionals i va mostrar un cas pràctic.

Moda
Departament de Moda. Visita extraescolar al País Basc
Fotografia
LIMINAL, exposició col·lectiva de 2n CFGS Fotografia
Il·lustració
Aitex ens presenta el “Cuaderno de Tendencias del Hábitat 22/23”
Escola
Tallers de preparació: proves d’accés 23/24
Igualtat
“Las Sinsombrero”, taller plàstic i poètic