Menu
 
La interdisciplinarietat en el disseny contada per Xavi Sempere
4 de maig de 2017

Aquest dimecres, Xavi Sempere, CEO de Trumbo va fer una radiografia de la seua trajectòria a tots els assistents a la seua conferència en la qual va destacar també la interdisciplinarietat que es dóna en el món del disseny.

Després va fer un repàs cas a cas d’alguns dels treballs que han realitzat en l’agència com la creació d’una nova estratègia de marca i rebranding per a DELPOZO, una firma d’alta costura; la nova marca i posicionament avantguardista d’U d’Adolfo Domínguez o el branding per a Inés Figaredo, una marca de bosses de mà que es dirigeix a un públic molt elitista.

Finalment Sempere va donar diversos consells per als futurs professionals i va mostrar un cas pràctic.

Share on FacebookTweet about this on Twitter
Escola
Coneix-nos
Escola
Consulteu els resultats de la prova d’accés específica als Estudis Superiors
Moda
Sis alumnes de Moda presenten els seus dissenys a la Copity Fashion Night
Il·lustració
L’exalumna María Penalva exposa ‘Bestiarium Femineum’ a la Fundació Mutua de Levante
Interiorisme
Les finalistes dels premis Habitàcola 2017 visiten Santa&Cole