Menu
 
La interdisciplinarietat en el disseny contada per Xavi Sempere
4 de maig de 2017

Aquest dimecres, Xavi Sempere, CEO de Trumbo va fer una radiografia de la seua trajectòria a tots els assistents a la seua conferència en la qual va destacar també la interdisciplinarietat que es dóna en el món del disseny.

Després va fer un repàs cas a cas d’alguns dels treballs que han realitzat en l’agència com la creació d’una nova estratègia de marca i rebranding per a DELPOZO, una firma d’alta costura; la nova marca i posicionament avantguardista d’U d’Adolfo Domínguez o el branding per a Inés Figaredo, una marca de bosses de mà que es dirigeix a un públic molt elitista.

Finalment Sempere va donar diversos consells per als futurs professionals i va mostrar un cas pràctic.

Escola
INFORMACIÓ DE LA PROVA GENERAL DE CICLES FORMATIUS
Escola
ASPIRANTS PROVA GENÈRICA CICLES MITJANS I SUPERIORS
Moda
PROJECTE COL·LABORATIU: MODA I DANSA (ESTUDI ALICIA HERRERO)
Escola
L’EASD ALCOI PARTICIPA A LES JORNADES MEDITERRÀNIES DE COOPERACIÓ
Moda
PROJECTE DE MODA “RESILIÈNCIA” EN CC ALZAMORA ALCOI