Menu
 
L’EASDAlcoi col·labora en l’òpera ‘Il Campanello’
5 de juny de 2017

El passat cap de setmana el Teatre Echegaray d’Ontinyent va acollir la representació de l’òpera còmica Il Campanello de Gaetano Donizetti en la qual l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Alcoi va col·laborar amb vora 100 alumnes i professors del Conservatori Professional de Música ‘Josep Melcior Gomis’ d’Ontinyent. També van col·laborar el ballet Òpera, l’AMPA del Conservatori, l’Ajuntament d’Ontinyent i Caixa Ontinyent. Aquesta representació ha servit per recollir fons per al Projecte Trèvol d’Ontinyent, que treballa per la integració de persones amb diversitat funcional.

La nostra escola ha col·laborat en aquest projecte integrador i solidari en diferents aspectes com ha sigut l’escenografia que ha estat realitzada pels alumnes de grau d’Interiorisme, el vestuari que va anar a càrrec del departament de Moda, així com des de l’àrea d’animació es va realitzar un ‘videomapping’ i un dels alumnes d’aquest cicle superior va realitzar les diferents il·lustracions que s’han emprat en aquesta òpera, que barreja música, teatre i poesia.

Il Campanello

Saül Gómez, s’ha fet càrrec de la direcció d’orquestra i musical, i de la direcció d’escena s’encarregà Simó Campos.

Per posar-nos en situació, Il Campanello situa l’acció al Nàpols del Segle XIX, on Annibale Pistacchio, un vell farmacèutic, s’acaba de casar amb la jove Serafina. Enrico, anterior amant d’aquesta, interromprà constantment la nit de noces amb diverses disfresses i tocant una campana nocturna a la farmàcia.

Moda
Departament de Moda. Visita extraescolar al País Basc
Fotografia
LIMINAL, exposició col·lectiva de 2n CFGS Fotografia
Il·lustració
Aitex ens presenta el “Cuaderno de Tendencias del Hábitat 22/23”
Escola
Tallers de preparació: proves d’accés 23/24
Igualtat
“Las Sinsombrero”, taller plàstic i poètic