C.F.G.S. Gràfica Publicitària
Aquests estudis et preparen per a ser Tècnic Superior d'Arts Plàstiques i Disseny en Gràfica Publicitària on seràs capaç de dur a terme projectectes gràfics publicitaris. Comunicar eficientment mitjançant recursos gràfics idees i missatges. Solucionar amb recursos gràfics tipogràfics els aspectes formals i comunicatius. Planificar i realitzar projectes de gràfica publicitària en totes les seues fases. Definir els aspectes formals i funcionals del missatge i transmetre amb precissió la informació adequada.
- Doble titulació
- Pla d'estudis
- Condicions d'accés
- Proves: Model prova accés CFGS Castellà , Model prova accés CFGS Valencià , prova teòrica de gràfica publicitària , prova pràctica gràfica publicitària
-
Informació de la Generalitat Valenciana sobre
l'accés i admissió ensenyaments d'arts plàstiques i disseny - Més informació: Podeu consultar més informació i dubtes a través del correu info@easdalcoi.es
Tècnic Superior d’Arts plàstiques i disseny en Gràfica publicitària
Cicle Formatiu de Grau Superior de Gràfica Publicitària
L’activitat laboral del Tècnic Superior en Fotografia es basa en que realitze parcial o totalment, com a professional especialista el projecte gràfic de missatges publicitaris. Elabore propostes i projectes de gràfica publicitària i que cree o cocree gràficament les idees junt amb altres professionals o travès del material d’altres companys/es.
Perfils laborals de la/el grafista publicitari:
- Director/a d’art
- Creativa/u
- Coordinador/a de realització
- Grafista expert en la sel·lecció i ús de recursos tipogràfics, caligràfics i rotulació manual per a diferents aplicacions.
- Col·laborador/a gràfic en equips publicitaris multidisciplinars.
Assignatures | Hores lectives |
---|---|
Fonaments de la representació i la expressió visual | 100 |
Teoria de la imatge | 50 |
Mitjans informàtics | 100 |
Fotografia | 75 |
Tipografia | 75 |
Fonaments del disseny gràfic | 100 |
Llenguatge i tecnologia audiovisual | 125 |
Projectes de gràfica publicitària | 200 |
Formació i orientació laboral | 50 |
Idioma Estranger | 50 |
Assignatures | Hores lectives |
---|---|
Història de la imatge publicitària | 75 |
Tipografia | 75 |
Teoria de la publicitat i màrqueting | 100 |
Recursos interactius aplicats | 150 |
Recursos interactius aplicats a la fotografia publicitària | 100 |
Projectes de gràfica publicitària | 225 |
Projecte integrat | 100 |
Empresa i iniciativa emprenedora | 50 |
Idioma Estranger | 50 |
Formació pràctica en empreses | 150 |
Doble titulació
C.F.G.S. GRÀFICA PUBLICITÀRIA + C.F.G.S. FOTOGRAFIA Dota a l’alumne d’un domini major de l’eina fotogràfica tan necessària per als alumnes que cursen el Cicle de Gràfica Publicitària i que els habilita usar els coneixements en fotografia com a elements persuasius i informatius en qualsevol projecte publicitari. A més, la titulació en els dos cicles possibilita a l’alumne a dur endavant encàrrecs fotogràfics atenent suports de comunicació i recursos gràfics. També, facilita treballar en agències publicitàries, estudis de disseny gràfic i bancs d’imatges com a fotògraf publicitari.
Convaliden 1r curs:
- Fonaments de la representació i l’expressió visual
- Teoria de la imatge
- Mitjans informàtics
- Formació i orientació laboral
- Anglés
Convaliden 2n curs:
- Empresa i iniciativa emprenedora
- Anglés